Feeds:
Postitused
Kommentaarid

Archive for 11. aprill 2011

Punkt

Kui see poleks kurb, ebameeldiv ja arusaamatu, oleks  see lausa naljakas.

Võib-olla peakski selle enda jaoks naljakaks pöörama (loe: mõtlema) ning selle peale enam mitte mõtlema.

Õigupoolest olen enda arvates omalt poolt teinud kõikvõimaliku, aga…

Nuuh, pole hullu, oligi rumal arvata, et miski võiks ka hästi olla.

Siinkohal punkt ja enam oma pead sellega ei vaeva.

Read Full Post »

Mulle meeldib

Mulle meeldib aprill, kui tänavad on juba kuivad.

Ja kui linnud laulavad rõkkavalt.

Ja kui lumi on suures osas ära sulanud.

Ja kui päike paistab.

Või kui vihma sajab.

Ja kui inimesed on toredad.

Seda viimast ma lausa jumaldan.

Read Full Post »

See objekt on parooliga kaitstud. Vaatamiseks sisesta enda parool:

Read Full Post »

Oli ilus

Imelisest üritusest ei olegi saanud kirjutada. Noh, see oli tõeliselt kaunis ja minu jaoks nii ilus, et korraks tuli pisar ka silma.

Kõik oli väga-väga tagasihoidlik, aga olen näinud ka suure toredusega tehtud asju lõhki minevat, nii et tegelikult ei ole suurejoonelisus üldse oluline, oluline on muu.

Armas oli.

Minul on hea meel, et nii on. Loodetavasti jääb ka nii.

Read Full Post »